Karin's mini en maxi interieur

.

donderdag 24 november 2011

Together making dollhouse miniatures

Vorige week was ik op visite bij Sabiha, ze heeft mij weer vreselijk verwend met zelfgebakken cake, heerlijke soep en bijgaande spinazie-kaas flappen, uiteraard allemaal even lekker!


Sabiha had bedacht dat ze voor mij een kado ging maken, erg leuk om mijn nieuwe lingeriesetje ´geboren´ te zien worden, Sabiha, dikke kus nog hoor, het is een superleuk setje!!


De foto is wat onscherp maar ik wil toch nog even de knutsels laten zien die ik voor Sabiha had gemaakt, een bankje, een kussentje, een console en een mandje.


Sabiha, nog bedankt voor de supergezellige dag, hopelijk hebben we snel weer tijd om samen te gaan knutselen, xxx.

4 opmerkingen:

  1. I'm sure you must have had a wonderful time together.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook bedankt,het was weer super gezellie:)
    Ik ben heel blij met mijn cadeautjes,zoals je weet hebben ze
    Al een mooi plekje:)))))
    Xxxxsab

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looks like you had a great time. The gifts you made are great, love the pillow.
    Mona

    BeantwoordenVerwijderen
  4. so hard at work. Nice items

    From Tyla @

    http://obscurecreationsbytyla.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen