Karin's mini en maxi interieur

.

maandag 26 april 2010

Ik ben ook 1:1 verzamelaar/I am also a collector

Ik verzamel 1:1 spullen zoals servies, oude typemachine's en strooiers.

Mijn man was gisteren met onze zoon voor 1 dagje naar Engeland, s'morgens om 7.15 uur gevlogen en s'avonds om 22.36 uur geland, omdat ik er niet bij was is hij zo lief geweest om een cadeutje voor mij mee te brengen, gekocht in de plaatselijke antiek winkel, twee hele leuke suiker strooiers, zijn ze niet schattig?!



Yesterday my husband and our son flew to England and back in one day, on there way in England they bought me a present in the local antique shop.

Two sugar shakers, are they not cute?!

6 opmerkingen:

  1. Deze strooiers zijn prachtig, Karin! Laat je er nog eens meer zien? Zo spaar ik antiek houten boter-, bak- en suikergoed bakvormen.
    Heerlijk verslavend, toch? groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. They are gorgeous, lucky you, what do you get if they stay away a week?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely present! I think they ought to visit England as often as they can:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alienora,

    LOL, they are going next month again!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karin, wil je nog lid worden van de world wide miniclub.

    Mail mij maar even dan stuur ik je een uitnodiging.
    natascha.schaaf@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieverds....bedoel je man en zoon!
    En ook het cadeautje is prachtig wat ze hebben meegenomen, maar ja mams is ook een lieverd!

    sabihax

    BeantwoordenVerwijderen